بک لینک

  • ۰
  • ۰

مصالح ساختمانی، عبارت است از موادی که برای ساخت‌وساز استفاده می‌ گردند . بسیاری از موادی که به صورت طبیعی ایجاد می‌شوند (مانند رس، ماسه، چوب، سنگ و حتی شاخ و برگ‌های کوچک)، برای ساختن یک ساختمان بکار می روند.

پخش مصالح ساختمانی پیشگامان شرق با سالها تجربه در زمینه خرید و فروش مصالح ساختمانی در تهران از جمله (سیمان , گچ , شن و ماسه , یونولیت , ... فعالیت می کند.

آجر یکی از قدیمی ترین مصالح ساختمانی است که قدمتی ده هزار ساله دارد. استفاده از اجر از سمت اسیای غربی به سمت غرب مصر و سپس به سمت روم و بعد به سمت شرق هند و چین رفت. 

در ایران باستان ساختمان های بزرگی وجود دارند که قسمت هایی از انها هنوز هم پا برجاست.

از مصالحی که همواره در صنایع ساختمان اهمیت زیادی دارد گچ میباشد.

گچ از قدیم هم در ساختمان سازی استفاده میشد و در ساختمان های دوران صفویه گچ نقش موثری در ان داشته است .

اولین قدم برای ایجاد یک ساختمان که مشخص و پیاده کردن حدود ساختمان است از گچ استفاده میشود تا اخرین مراحل مثل سفید کاری و نقاشی ساختمان و… .

کاشی و سرامیک از محصولات خاک رس و سفال هستند .

کاشی های سرامیکی سطح مکان های بهداشتی خانه ها و بیمارستان ها را میپوشانند و هم اکنون به علت تنوع بالایی که دارند در مکانهای عمومی و خصوصی استفاده میگردند.این مصالح در محیط های شیمیایی و آزمایشگاه ها تنها مصالح مورد استفاده میباشند.

خرید و فروش سیمان از اصلی ترین اهداف پیشگامان شرق می باشد.



  • ۹۶/۱۰/۱۳
  • فرهاد بنی انسان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی