بک لینک

  • ۰
  • ۰

دسترسی شبانه روزی به خدمات پزشکی - پرستاری بی شک یکی از نیازهای مبرم هر خانواده است. عدم دسترسی به مطب پزشکان در ساعات روز و شب و ایام تعطیل، معضلات ترافیک شهری و یا عدم امکان جابجایی بیماران سالمند، نیاز به استفاده از خدمات شبانه روزی و قابل دسترس را دو چندان می نماید.

اعضای کمک رسان در صورت نیاز به خدمات پزشکی در منزل - پرستاری، به این خدمات از جمله تزریقات، پانسمان، سرم درمانی، گذاشتن یا تعویض سوند ادراری، نوار قلب، سنجش فشار خون، مراقبت لازم در طب سالمندان، مراقبت روزانه بهداشتی بیماران و سایر خدمات مجاز دسترسی دارند.خدمات درمان در منزل جایگزینی مناسب برای درمان در بیمارستان است بسیاری از خدماتی که در بیمارستان ارائه می شود ، درمنزل هم قابل انجام است 

ویزیت پزشک متخصص در منزل ، متناسب با شرایط بیمار و متعاقب ویزیت اولیه توسط پزشک عمومی که امکان ارجاع تخصصی و مؤثر را برای سالمندان عزیز، بیماران و نیازمندان به این خدمات را فراهم نماید .

خدمات پزشکی ( شامل ویزیت پزشک عمومی ومتخصص، مشاوره پزشکی، نوار قلب و اکوکاردیوگرافی پرتابل، سونوگرافی پورتابل و رادیوگرافی پرتابل، صدور گواهی فوت)،میباشد.

  • ۹۶/۱۲/۲۰
  • فرهاد بنی انسان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی