بک لینک

۶ مطلب در آذر ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

در بسیاری از مراسمات پیش می آید که شما اقدام به خرید گوسفند زنده می کنید و همین امر سبب می شود که با پرس و جو دنبال خرید دام از مرکزی باشید که نسبت به دیگر مراکز قیمت پایین تری داشته باشدو در عین حال از سلامت و نگهداری درست آنها اطمینان کافی داشته باشید. مرکز خرید و فروش دام زنده دامداران این بستر را فراهم نموده است که مشتریان بتوانند با اطمینان از این مرکز دام زنده تهیه نمایند.

در کشور ما سر بریدن گوسفند برای مراسم های مختلف انجام می شود , در واقع به یکی از رسوم ما تبدیل شده است .این عمل در شرایط مختلف ازجمله : هنگام ورود عروس و داماد به مراسم، برای ورود حاجیان برگشته از مراسم حج،هنگام تولد نوزاد ،برای دوری از بلا و بیماری و… انجام می شود.

یکی از دغدغه هایی که خیلی از مردم پس از خرید دام زنده با آن مواجه هستند ، قسمت ذبح آن می باشد.پخش دام زنده دامداران با مجوز رسمی از اداره دامپزشکی و فروش دام و اعزام قصاب به محل  مشغول به فعالیت است.

دام زنده دامداران با سالها تجربه در حوزه خرید و فروش دام زنده مراسمات آماده است تا دام زنده را در زمان کوتاه به محل مورد سفارش مشتری برساند .

درمراکز عرضه دام ، علاوه بر فروش گوسفند زنده  به فروش دام های مختلف از جمله : فروش بره ، فروش گوساله و … می پردازند. تمامی دام های موجود در این مراکز به وسیله دامپزشکانی که تحت نظر مراکز دامپزشکی هستند معاینه می شوند و دام ها تائیدیه سلامت را دریافت می نمایند.


  • فرهاد بنی انسان
  • ۰
  • ۰

شرکت با مسئولیت محدود شرکتی است که بین دو یا چند نفر برای امور تجارتی تشکیل شده و هریک از شرکاء بدون اینکه سرمایه به سهام یا قطعات سهام تقسیم شده باشد فقط تا میزان سرمایه خود در شرکت مسئول قروض و تعهدات شرکت است در ا سم شرکت باید عبارت (با مسئولیت محدود) قید شود و همچنین اسم شرکت نباید متضمن نام هیچ یک از شرکاء باشد و الا شریکی که اسم او در اسم شرکت قید شده و در مقابل اشخاص ثالث حکم شریک ضامن را در شرکت تضامنی خواهد داشت.

روش و مراحل ثبت شرکت با مسئولیت محدود

۱. پس از تکمیل اطلاعات مربوط به درخواست ثبت تأسیس شرکت با مسئولیت محدود در سامانه و تأیید پیش نویس آگهی توسط کار‌شناس، ۲ نسخه چاپی از اساسنامه، صورتجلسه مجمع عمومی موسسین، تقاضانامه و شرکتنامه تهیه نموده و پس از امضاء کلیه اوراق توسط شرکا و اعضاء هیئت مدیره نسبت به ارسال اوراق امضاء شده و مدارک لازم توسط پست به اداره ثبت شرکت‌ها اقدام نمایید. 

توجه: قبل از اقدام به تکمیل نمودن مدارک شرکت با مسئولیت محدود، موارد ذیل را مطالعه فرمائید: 

۱. حداقل تعداد شرکاء در شرکت با مسئولیت محدود دو نفر خواهد بود

۲. حداقل سرمایه با توجه به رویه و حداقل مبلغ دریافت حق الثبت یک میلیون ریال می‌باشد. 

۳. سعی شود در نام شرکت از نام شرکاء استفاده نشود، اسم شریکی که در نام شرکت قید شود، حکم شریک ضامن در شرکت تضامنی را داشته و در بدو امر مسئول پرداخت کلیه قروض و تعهدات شرکت خوا هد بود 

۴. شرکت با مسئولیت محدود وقتی تشکیل می‌شود که تمام سرمایه نقدی و سهم الشرکه غیر نقدی نیز تقویم و تسلیم شده باشد و مدیر عامل اقرار به دریافت کلیه سرمایه نقدی و سهم الشرکه غیر نقدی، نماید و هر شرکت که بر خلاف این ماده تشکیل شود باطل و از درجه اعتبار ساقط است 

۵. در شرکت نامه باید صراحتاً قید شده باشد که سهم الشرکه‌های غیرنقدی هر کدام به چه میزان تقویم شده است و هر شرکت که برخلاف این ماده تشکیل شود باطل و از درجه اعتبار ساقط است. 

  • فرهاد بنی انسان
  • ۰
  • ۰

شرکت سهامی خاص شرکتی است بازرگانی (ولو اینکه موضوع عملیات آن،‌ امور بازرگانی نباشد) که تمام سرمایه‌ آن منحصراً توسط مؤسسین، تأمین‌ گردیده و سرمایه‌ آن به سهام، تقسیم شده و مسئولیت صاحبان سهام، ‌محدود به مبلغ اسمی سهام آنهاست.

تعداد سهام‌داران نباید از سه نفر کمتر باشد و عنوان «‌شرکت سهامی خاص»‌ باید قبل از نام شرکت یا بعد از آن بدون فاصله با نام شرکت، به طور روشن و خوانا قید شود.

شرایط لازم و اولیه جهت ثبت شرکت سهامی خاص چیست؟

حداقل 3 نفر عضو اصلی در شرکت که به سن قانونی رسیده باشند. (18 سال تمام)

اعضا هیئت مدیره باید حداقل از 2 نفر تشکیل گردد و اعضا و هیئت مدیره باید حداقل دارنده یک سهم باشند و اعضا و هیئت مدیره نباید دارای سوءپیشینه کیفری باشند.

حداقل سرمایه شرکت باید صد هزار (100.000) تومان باشد. طرفین باید 35 % مبلغ تعهد شده را در حساب بانکی افتتاح شده واریز نمایند.

داشتن آدرس و کد پستی حقیقی

مدارک لازم جهت ثبت شرکت های سهامی خاص چیست؟

دو برگ اظهارنامه‌ تکمیل شده‌ شرکت سهامی خاص و امضا ذیل اظهارنامه توسط کلیه‌ سهام داران.

دو جلد اساسنامه‌ شرکت سهامی خاص و امضا ذیل تمام صفحات آن توسط کلیه‌ سهام‌داران.

دو نسخه صورت جلسه‌ مجمع عمومی مؤسسین که به امضای سهام‌داران و بازرسین رسیده باشد.

دو نسخه صورت جلسه‌ هیأت مدیره که به امضای مدیران منتخب مجمع، رسیده باشد.

فتوکپی شناسنامه‌ کلیه‌ سهام‌داران و بازرسین. (برابر اصل در دادگستری‌)

ارائه‌ گواهی پرداخت حداقل 35% سرمایه‌ شرکت از بانکی که حساب شرکت در حالِ تأسیس در آنجا باز شده است. تذکر: درصورتی که مقداری از سرمایه‌ شرکت، آورده‌ غیرنقدی باشد (اموال منقول و غیرمنقول) ارائه‌ تقویم نامه‌ کارشناس رسمی دادگستری، الزامی است و در صورتی که اموال غیرمنقول، جزء سرمایه‌ شرکت قرار داده شود؛ ارائه‌ اصل سند مالکیت، ضروری است.

  • فرهاد بنی انسان
  • ۰
  • ۰

اخذ کارت بازرگانی موکول به آنست که اصولاَ بازرگان موسسه ی خود را در دفتر ثبت تجارتی ثبت کرده و دارای دفاتر پلمپ شده ی تجارتی باشد و عضویت اتاق بازرگانی محل خود را نیز قبول کرده باشد.در مورد شرکت های تجارتی کارت بازرگانی به نام مدیر مسئول شرکت صادر می شود..

بازرگانانی که تقاضای صدور کارت بازرگانی می نمایند باید طبق فرم های چاپ شده از طرف اتاق بازرگانی اطلاعات مربوط به تجارت خود را به اتاق بازرگانی بدهند و از طرف دو نفر از اعضای اتاق بازرگانی معرفی شوند.صدور کارت بازرگانی برای بازرگانان و شرکت های خارجی منوط به معامله متقابله است،یعنی در صورتی به بازرگانان خارجی کارت بازرگانی داده می شود که کشور آن ها نیز به بازرگانان ایرانی اجازه فعالیت بازرگانی بدهد.

از کاربردهای کارت بازرگانی عبارتند از:

واردات از مناطق آزاد،صادرات کلیه کالاهای مجاز بازرگانی،صدور ویزای تجاری،صدور گواهی مبدا،عضویت در اتاق بازرگانی،ارتباط با تجار خارجی ،مبادله اطلاعات تجاری در سطح جهان،شرکت در نمایشگاه های ملی و بین المللی داخلی و خارجی ،مبادرت به امر صادرات و واردات کالا بصورت تجاری،مبادرت به حق العمل کاری در گمرک،ثبت سفارش و ترخیص کالا

"احتراماَ به عرض خوانندگان محترم رساند شما می توانید برای صدور و یا  تمدید کارت بازرگانی با در دست داشتن مدارکی که در ذیل گفته خواهد شد،به کارشناسان مجرب ما در ثبت شتاب مراجعه نمایید"

شرکت از اجتماع 2 یا چند شریک یا سهامدار و یا موسس که دارای هدف مشترکی برای رسیدن به یک هدف واحد تشکیل می شود گفته می شود و از زمانی تشکیل می شود که دو یا چند نفر قصد تشکیل آن را داشته باشند.بنابراین قصد و نیت آن ها ملاک تشکیل است.اما از نظر قوانین و ضوابط اداری می بایست چندین مرحله طی شود تا شرکت در دفاتر ثبت اداره ثبت شرکت ها ثبت گردد. مراحل ثبت شرکت به عنوان اقدام نهایی در تاسیس شرکت به شمار می رود.با توجه به ماده ی 95 قانون تجارت که ثبت کلیه ی شرکت های تجاری را الزامی دانسته ،ثبت شرکت کامل کننده ی همه ی شرایط تشکیل و از جمله شرایط شکلی است.مرجع ثبت شرکت ها در تهران "اداره کل ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری" و در شهرستان ها،"ادارات ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری"می باشد.

  • فرهاد بنی انسان
  • ۰
  • ۰

فرآیند مراحل ثبت برند به چند مرحله تقسیم می گردد. پس از تکمیل مدارک ثبت برند بایستی ابتدا متقاضی با ثبت اظهارنامه خویش تقاضای ثبت از اداره مالکیت صنعتی نماید. پس از دریافت شماره اظهار نامه ثبت علامت تجاری که با سال شروع میگردد و منحصر به فرد و پرونده میباشد روندش در اداره ثبت علائم تجاری شروع می شود. پس از واریز هزینه از طریق درگاه اینترنتی رمز اظهار نامه از طریق سامانه پیامکی ارسال میشود.

مراحل ثبت برند در ایران

 در صورت تایید کارشناس، کارشناس مسئول و رئیس اداره ثبت برند آگهی نوبت اول می شود و میتوانید آنرا در روزنامه رسمی قوه قضاییه درج نمایید. هزینه های پرداختی در اداره روزنامه به صورت برخط میباشد و نیازی به فیش واریزی در بانکها نیست. به مدت زمان یکماه با توجه به چاپ در روزنامه رسمی به اشخاص ثالث که در آن طبقه شغلی فعالیت مینمایند اجازه داده میشود که در صورت اعتراض آنرا به اداره مالکیت صنعتی و مراجع قضایی و دادگاهها اعلام نمایند. 

نهایت مراحل ثبت برند تجاری

پس از مدت فوق الذکر در صورت عدم اعتراض شخص یا اشخاص حقوقی، آگهی دوم رسمی مالکیت صادر می شود و مالکیت ده ساله اعطا می گردد. در طی این روند هر اظهارنامه از فیلتر کارشناس، کارشناس مسئول و رئیس اداره می گذرد و هرگونه مشابهت باعث عدم ثبت و در نهایت رد اظهارنامه می گردد. برای جلوگیری از پیچیدگی و سردرگمی در مراحل ثبت برند میتوانید با موسسه ثبت شتاب با توجه به گستردگی فعالیت در زمینه ثبت علامت تجاری و اخذ کارت بازرگانی فعالیت های مربوطه را با کمترین ایراد انجام می دهد.

  • فرهاد بنی انسان
  • ۰
  • ۰

پایه و اصول درست یک فعالیت اقتصادی در هر کشوری مستلزم انجام مراحل قانونی ثبت شرکت و اطلاع رسانی درست کارکرد آن فعالیت به اداره مالیات می باشد. ثبت شرکت بصورت صحیح و با در نظر گرفتن تمامی نکاتی که شروع یک فعالیت اقتصادی به آن نیاز دارد نیازمند علم و تجربه کافی بوده و در توان وکلای باسابقه ثبتی می باشد. مسائلی اعم از انتخاب نام شرکت، تحریر صحیح موضوع فعالیت شرکت، مشاوره صحیح و درست در زمینه میزان سرمایه اولیه شرکت و …. لذا موسسه ثبت شتاب با در نظر گرفتن نیازهای مشتریان گرامی، مشاوره های تخصصی در زمینه ثبت شرکت و موارد پیرامون به آنان داده و با تخصیص بهترین وکلای ثبتی این مهم را در راستای خدمت رسانی درست، دقیق و بموقع به آنان، لحاظ داشته است.

مجموعه خدمات مربوط به ثبت شرکت در «موسسه ثبت شتاب» شامل: مشاوره تلفنی و اطلاع رسانی مشتریان از مراحل ثبت برند و مشاوره حضوری جهت انجام هرچه بهینه تر کردن انتخاب موضوع فعالیت و نحوه ثبت بوده و تمامی مراحل فوق از طریق قوی ترین اتوماسیون اداری تحت نظارت بوده و کلیه مراحل انجام شده ثبت شرکت توسط پرتال «ثبت شتاب» به مشتریان اطلاع رسانی می گردد. در راستای تکریم به مشتریان گرامی و خدمات رسانی در جهت نیاز مشتری، ثبت شتاب تمامی مراحل کاری خود را بارها بازبینی کرده و سعی بر آن داشته تا با اطلاع رسانی کامل، صحیح و بموقع نیاز کلیه مشتریان و مراجعین محترم را در راستای ثبت شرکت و ثبت برند فراهم نماید.


  • فرهاد بنی انسان