بک لینک

  • ۰
  • ۰

مواد شیمیایی , موادی هستند که ترکیب شیمیایی و ویژگی های معین و ثابتی دارند و به صورت ترکیبات شیمیایی , عناصر شیمیایی , یون ها و یا آلیاژ می باشند.

تقسیم بندی مواد شیمیایی:

1.پودری 2. اسیدها 3. مواد آبکاری 4. مواد پرداختکاری 5. مواد آزمایشگاهی 6. حلال های شیمیایی 7. مواد شوینده 8. مواد نساجی 9. محلول های شیمیایی 10. روغن های شیمیایی .

پرگاس شیمی راشین در زمینه ی تولید و فروش مواد شیمیایی فعالیت می کند , این شرکت کلیه مواد ارائه شده را تضمین کیفیت می نماید.

مواد شیمیایی آزمایشگاهی در آزمایشگاه ها به عنوان اصلی ترین مواد مورد استفاده به حساب می ایند به نحوی که تمام وسایل و دستگاه های آزمایشگاهی معمولا به منظور آنالیز و تجزیه و تحلیل اجزای سازنده یک ماده از مواد شیمیایی آزمایشگاهی با عناصر معلوم و معین استفاده می گردندو

از نظر فرمول شیمیایی و ماهیت با مواد صنعتی و خوراکی موجود در بازار یکسان می باشند، اما مواد در خلوص آزمایشگاهی معمولا درصد خلوص بالایی دارند .

همه ی محصولات شیمیایی بد نیستند و بسیاری از آن ها برای زنده ماندن ما ضروری می باشند مانند H2O.  بعضی از مواد شیمیایی ساخته شده توسط انسان که برای مثال برای تمیز نگه داشتن لباس ها تولید می شوند، می توانند موجب کاهش سوراخ شدن دندان ها و درمان سردرد ضرباندار شوند. ولی مواد شیمیایی وجود دارند که به نظر می رسد کمتر سمی باشند، اما در مقادیر زیاد آسیب زا خواهند بود.

  • ۹۶/۱۰/۱۶
  • فرهاد بنی انسان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی