بک لینک

۶ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

درب لابی

امروزه استفاده از درب لابی نسبت به گذشته بسیار مرسوم تر شده است و ساختمان های لوکس با وجود در لابی کامل میشوند. به طوری که استفاده از درب لابی به یکی از ارکان مهم در هر ساختمانی به شمار می رود . درب لابی به دربی گفته میشود که به طور معمول در ورودی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد و تاثیر بسزایی در نمای جلویی ساختمان دارد. و جزعی از معماری ساختمان به حساب می آید
جنس درب لابی میتواند از جنس تمام چوب ، فلزی وشیشه یا ترکیبی از هرسه می باشد که با توجه به کاربردی که مدنظر مشتری است می تواند ساخته شود.شیشه بکار رفته در در لابی معمولا از نوع شیشه های دکوراتیو بوده .چوب بکار رفته در درب لابی معمولا از دو چوب راش و گردو است
میتوان با اطمینان گفت درب ورودی ساختمان را از جمله مهمترین موارد در جلب توجه ساختمان در بدو ورود دانست البته با یک درب ورودی با ابهت و شکیل با طراحی زیبا و مناسب ساختمان و مطابق میل و سلیقه مشتری .
دربهای تمام چوب ورودی و لابی ساخته شده در صنایع چوبی کیمیا درب  از چوب های بسیار مرغوب و خوش نقش میباشد و کاملا مطابق با سلیقه و طرح مشتری ساخته میشوند و در کلیه مراحل خشک کردن و عمل آوری چوبها تا تولید درب لابی و مونتاژ نهایی از فنون و تجارب خاص این شرکت استفاده میشود که این عمل باعث دوام دربها وعدم پیچیدگی یا تاب برداشتن درب طی سالیان مورد بهره برداری میشود .
از جمله نکات مهم در انتخاب نوع درب ،مکان و موقعیت استفاده از درب میباشد. بسته به شرایط تابش آفتاب و کاربری آن و رطوبت محل ،نوع چوب مورد استفاده و نوع رنگ آن تفاوت دارد .
نکته دیگر استفاده از یراق آلات (لولا و دستگیره)مناسب و به تعداد درست میباشد .
عدم توجه به این نکات فوق کاهش طول عمر مفید درب را سبب میشود .
درب ضد سرقت دو لنگه لابی از دربهای تک لنگه از امنیت کمتری برخودار است و رگلاژ این نوع دربها در کارخانه و در محل پروژه و نصب آن بسیار سخت می باشد به دلیل اینکه یک طرف درب بر روی لنگه درب می نشیند و همین دلیل باعش کاهش مقاومت درب می شود. به دلیل پهنای بالای درب ضد سرقت دو لنگه لابی میزان مقاومت درب نسبت به درب تک لنگه پایین تر است.
در درب ضد سرقت دو لنگه لابی بهتر است از پاشنه سنگی برای درب استفاده شود که هیچگونه ورودی از زیر درب انجام نشود، نوع رویه برای این نوع دربها شبیه دربهای تک لنگه می باشد با این تفاوت که به دلیل قرینه بودن این نوع دربها در عرض های کمتر از ۱۸۰ سعی می شود که لنگه درب بازشو کمی بزرگتر از لنگه درب ثابت باشد.درب ضد سرقت دو لنگه اگر نمای درب برجسته باشد پشت درب از نمای CNC ساده و در پشت لنگه ثابت نیز از قفلهای خاص در بالای درب برای مقاومت بهتر لنگه ثابت استفاده می شود که ایستایی این نوع دربها را افزایش پیدا کند. در کنار این موارد بارگیری درب ضد سرقت دو لنگه لابی در کارخانه و انبار کارخانه و حرکت درب در طول خط تولید سخت تر از دربهای معمولی می باشد.
استفاده از لولاهای ترکیه ای باید بیشتر از حد معمول دربهای تک لنگه انجام شود و به طور کلی میتوان گفت احتمال افتادگی درب در طی زمان و خارج شدن از رگلاژ بیشتر از دربهای معمولی است. البته نوع روکش این نوع دربها نیز شبیه سایر دربهای دولنگه می باشد ولی بهتر از روکش چوبی با رنگ پلی استر استفاده تا با هر گونه زخم و خش بر روی روکش چوب بتوان با استفاده از بتونه و هم رنگ روکش چوب را اصلاح کرد و رنگ دوباره به روکش چوب داد.دارای ابعاد متفاوتی است معمولاٌ روال بر این است که عرض کمتر از ۱۴۵ سانتی متر به عنوان درب لابی یک و نیم شناخته شود. بازشو اصلی درب لابی یک و نیم لنگه می تواند ۹۵ و ۳۵ سانتی متر برای لت کوچک در نظر گرفته شود ولی با توجه به نوع ساختمان ها معمولاٌ عرضهای متفاوتی برای درب لابی چوبی مورد استفاده قرار می گیرد. درب لابی چوبی با عرض های بزرگ می تواند محدود به ابعاد مشخص باشد ولی ساختمان سازان با توجه به شرایطی که دارند دربهای خودشان را با ابعاد سفارشی، سفارش می دهند. درب لابی ورودی ساختمان با عرض های پشت تا پشت چهارچوب ۱۹۵ سانتی متر برای دربهای تک لنگه با کتیبه های کناری، درب با عرض ۲۵۰ سانتی متر برای دربهای دو لنگه با دو کتیبه های کناری ابعاد استاندارد می باشد. ارتفاع طول نیز برای درب لابی چوبی وجود دارد و ارتفاع زیر ساب فریم تا کف فینیشینگ نباید بیشتر از ۲۱۵ سانتی متر باشد.
درب لابی چوبی به دو نوع ساخته می شود و بعضی از ساختمان سازان تمایل دارند که درب لابی چوبی با یک درب اصلی با بازشو ۹۵ تا ۱۰۰ سانتی متر و در کنار درب از استراکچرهای ترکیبی شیشه و شبکه فلزی آلومینیوم استفاده کنند که معمولاٌ این نوع دربها با کتیبه های کناری جذابیت بیشتری برای مشتری و ساختمان سازان دارد. برخی دیگر تمایل دارند که درب لابی چوبی دو لنگه استفاده کنند و هیچگونه کتیبه و شیشه خور در کنار دربها وجود نداشته باشد.

  • فرهاد بنی انسان
  • ۰
  • ۰

درب ضد سرقت کیمیا درب

گروه کیمیا درب  ارائه دهنده درب های ضد سرقت و ضد حریق ترک، ایرانی و چینی، درب های چوبی و درب داخلی ساختمان می باشد. تنوع زیاد محصولات همراه با کیفیت بالا دلیل رضایت مشتریان از ما شده است.
درب ضد سرقتبه نوعی از درب ورودی ساختمان می گویند که سازنده آن با رعایت استانداردهایی خاص و عایق کردن درب نسبت به حرارت، رطوبت و صدا، آن را قادر ساخته تا بتواند از تخریب قفل ، لولا یا بدنه جلوگیری کرده و در نهایت مانع از ورود دزد به محل مورد نظر بشود. نکته قابل توجه در این درب های این است که، براساس همین استانداردها، ایمن کردن این نوع از درب ها نباید مانع از امدادرسانی به افراد داخل ساختمان هنگام وقوع حوادث طبیعی مثل زلزله، سیل یا آتش سوزی شده باشد. به طور کلی درب ضد سرقت .از سه بخش تشکیل شده است: ۱-چارچوب ۲- بدنه ۳-قفل درب که در بدنه جای گرفته است.
همان طور که اشاره شد با توجه به استانداردهای موجود اگرچه این نوع از درب ها ظاهری دلربا دارند، اما بدون تردید برای ساخت آنها از فلزهای مقاوم در برابر برش، ضربه یا سوراخ شدن همراه با موادی مقاوم در برابر حرارت و اسید استفاده خواهد شد پس وزن زیادشان نسبت به در های معمولی اولین مشخصه درب ضد سرقت است.
مزایای درب ضد سرقت
درب های ضد سرقت عایق صدا و حرارت در برابر آتش تا ۴ ساعت و تا دمای ۸۰۰ درجه سانتی گراد می باشند. از دیگر مزایای این درب ها می توان به مقاومت در برابر برش و فشار، عایق سرما، گرما و رطوبت و مقاومت حداکثری نسبت به رنگ پلی استر اشاره کرد که هر مشتری را قانع می کند تا یکی از آن ها را خریداری کند. این درب ها در برابر وقوع حوادث غیرقابل پیش بینی همچون زلزله و آتش سوزی نیز مستحکم هستند و علاوه بر این که منزل شما را از ورود سارقان محافظت می کنند، به خاطر وجود پشم سنگ نسوز در درون آن، ضد حریق هم هستند. علاوه بر این، با تزریق مواد ویژه ای در لایه میانی این درب ها شبکه ای مستحکم با مقاومتی فولادی ایجاد می شود که آنها را ضد برش، ضد مته، ضد اسید و ضد رطوبت می کند.
درب ضد سرقت ایرانی یا خارجی؟
اگر به دنبال انتخاب درب ضد سرقت مناسب منزل خود هستید، بدون تردید ذهن شما درگیر این مساله شده که محصول کدام کشور بهترین گزینه است؟ بدون درنظر گرفتن توان مالی که به سادگی پاسخ این پرسش را می دهد؛ می توان با در نظر گرفتن برخی موارد ساده در این زمینه، بهترین گزینه را انتخاب کرد.
به طور کلی بازار داخلی کشورمان هم اکنون شاهد حضور درب های ضد سرقت ترکیه و ضد سرقت چینی در کنار تولیدات داخل کشورمان است. بنابراین فقط سه گزینه مقابل خریداران قرار دارد. کارشناسان بازار درب های ضد سرقت می گویند: اگر بخواهیم درباره کیفیت درب ضد سرقت موجود در بازار واقع بین باشیم هم اکنون درب های ضد سرقت ایرانی هم ردیف در های تولید شده ترکیه هستند اما در دراز مدت کیفیت و ماندگاری درب های ضد سرقت ترک حرف اول را در بازار می زنند. میزان محبوبیت تولیدات ترکیه در بازار ایران بالاتر از محصولات داخلی است و چینی ها هم با اختلاف بسیار در انتهای جدول تقاضای خریداران قرار گرفته اند.
مشخصات درب ضد سرقت خوب
شکاف بین درب و چهار چوب درب ضد سرقت نباد بیش از ۴-۵ میلی متر باشد. اگر شکاف بزرگتر باشد باز کردن درب توسط یک میله خمیده راحت تر خواهد بود.
لولای درب ضد سرقت باید قابل تنظیم باشد. لولا جوش این توانایی را ندارند
کیفیت بسته شدن درب ضد سرقت ، بیانگر کیفیت واقعی آن است. درب ضد سرقتی که سال ها مورد استفاده قرار گرفته است باید به راحتی و بی سر و صدا حتی با کمی فشار انگشتان دست بسته شود
درب ضد سرقت باید با بتن یا پشم سنگ پرشود. هزینه پر کردن بتن و پشم سنگ گران تر است اما امنیتی که ارائه می دهند بیشتر است

  • فرهاد بنی انسان
  • ۰
  • ۰

تعمیرگاه اتودیاگ

مجتمع تعمیرگاهی اتودیاگ :

تنظیم موتور با دستگاه تون آپ

سرویس و شستشوی انژکتور

انجام کلیه سیستم های دوره ای تخصصی موتور و گیربکس های اتومات

تعمیرات تخصصی موتور و گیربکس

عیب یابی سیستم های الکترونیکی وپروگرمینگ 

تعمیر و کالیبره سیستم رادار و ترمز دستی برقی 

صداگیری سقف وتعمیر پمپ هیدرولیک واتصالات مربوطه سقف

تعمیر کمک بادی و کمپرسور(تعلیق پنوماتیک) وتعویض اتصالات پنوماتیک

تعمیر و تعویض کاتالیزور مجهز به دستگاه شستشوی اتومات

تعمیر گیربکسهای دبل کلاج (PDK)

مجهز به سالن صافکاری ونقاشی .دستگاه شاسی کشی .رنگ کوره ای 

تنظیم موتور با دستگاه تون آپ

سرویس و شستشوی انژکتور

  • فرهاد بنی انسان
  • ۰
  • ۰

فروشگاه پرده سانیران

پرده یکی از مهمترین بخش های دکوراسیون منزل است و انتخاب صحیح نوع پارچه، طرح و رنگ پرده ها از اهمیت زیادی برخوردار است. یک پرده مناسب می تواند تاثیر بسیار زیادی بر زیباتر به نظر رسیدن خانه داشته باشد.

قبل از انتخاب نوع پرده باید کاربرد آن را مشخص کنید. بعضی از پرده ها فقط جنبه تزئینی دارند و بعضی دیگر برای کم کردن شدت تابش نور خورشید یا جلوگیری از نفوذ هوای بیرون از درزهای پنجره به کار می روند. پرده های ضخیم تر هم برای پنجره هایی مناسب هستند که نمی خواهید از بیرون دید داشته باشند.

پرده ها و به طور کلی پوشش های پنجره به دو گروه تقسیم می شوند. یک گروه از آنها  پرده کرکره  وپرده زبرا  هستندکه طرح و انواع بسیار گوناگونی دارند. کاربرد اصلی کرکره ها تنظیم میزان نور تابیده شده به درون اتاق است. نوع دیگری از پرده های کرکره ای به گونه ای هستندکه به سمت بالاجمع می شوند. این پرده ها معمولاً برای اتاق خواب ها مناسب تر هستند.

نوع دیگری از پوشش های پنجره، پرده های پارچه ای هستند که با انواع والان و گوشواره تزئین می شوند. بسیاری از افراد از پارچه هایی با رنگ های بسیار روشن و طرح های ساده برای پرده ها استفاده می کنند. این گونه پرده ها معمولاً در کنار همه انواع رنگ ها و طرح های مبلمان زیبا به نظر می آیند.

اما استفاده از رنگ های تندتر و طرح های شلوغ می تواند به پنجره ها زیبایی و جذابیت خاص بدهد تا جایی که هر فرد بعد از ورود به اتاق، نگاهش به سمت پنجره ها معطوف می شود. اگر مدل پرده تان به گونه ای است که باید از دونوع پارچه استفاده کنید، بهتر است رنگ های متضاد را برای آنها انتخاب کنید. اگر پنجره ها عرض کمی دارند، می توانید نقص آنها را با انتخاب پرده مناسب از بین ببرید.

  • فرهاد بنی انسان
  • ۰
  • ۰

hikvision

دوربین مداربسته هایک ویژن (Hikvision) یک شرکت چینی است که در زمینه تولید تجهیزات دوربین مداربسته فعالیت میکنند . هایک ویژن در سال 2014 به عنوان سومین تولید کننده بزرگ تجهیزات حفاظتی – امنیتی و اولین تولید کننده تجهیزات مداربسته در جهان شناخته شد.

رشد روند فروش محصولات هایک ویژن در طی چند سال اخیر قابل توجه بوده است .به طوریکه در سال ۲۰۱۰ دوربین مداربسته هایک ویژن را در بین ۱۰ برند برتر بود و امروزه نیز جایگاه خود را بخوبی حفظ نموده است . 


دوربین مداربسته هایک ویژن (Hikvision) یک شرکت چینی است که در زمینه تولید تجهیزات دوربین مداربسته فعالیت میکنند . هایک ویژن در سال 2014 به عنوان سومین تولید کننده بزرگ تجهیزات حفاظتی – امنیتی و اولین تولید کننده تجهیزات مداربسته در جهان شناخته شد.

رشد روند فروش محصولات هایک ویژن در طی چند سال اخیر قابل توجه بوده است .به طوریکه در سال ۲۰۱۰ دوربین مداربسته هایک ویژن را در بین ۱۰ برند برتر بود و امروزه نیز جایگاه خود را بخوبی حفظ نموده است . 

فروشگاه دوربین مداربسته فرادید ، نمایندگی مجاز هایک ویژن را دارد و انواع دوربین مداربسته hikvision را ارائه می نماید . برای خرید دوربین مداربسته هایک ویژن با ما تماس بگیرید . 

دوربین مداربسته هایک ویژن ip

دوربین مداربسته turbo hikvision

دوربین های ip هایک ویژن

دوربین مداربسته ip hikvision

دوربین مدار بسته هایک ویژن هم به لحاظ کیفیت و هم به لحاظ تنوع در مدل ها و امکانات و لوازم جانبی و خدمات پس از فروش آن میتواند یکی از بهترین گزینه ها برای خرید شما و تجهیز محل کار یا زندگیتان به تجهیزات نظارتی و امنیتی باشد .

از معروف ترین مکان های مجهز به دوربین های hikVision
استادیوم المپیک بیجینگ
فرودگاه لینیت ایتالیا
استادیوم ورزشی وردکاپ برزیل
سیف سیتی کره جنوبی
گمرک شانگهای

بزرگترین شاخصه محبوبیت هایک ویژن نسبت خیلی خوب قیمت به کیفیت محصولات این شرکت است. می توان گفت هایک ویژن تولید کننده محصول درجه یک موجود در بازار دوربین مدار بسته است که از نظر قیمت امکان رقابت با محصولات متفرقه را دارد. در مقایسه با برندهایی مانند داهوآ نیز طیف محصولات هایک ویژن در ایران، به مراتب بالاتر است. این موضوع تمایل زیادی در مشتریان برای استفاده از این محصولات ایجاد نموده است.

اجزای سیستم آنالوگ هایک ویژن

برخی از تجهیزات مورد استفاده در سیستم مداربسته در دو سیستم انالوگ و شبکه مشترک هستند ولی تجهیزات مختص سیستم آنالوگ تجهیزات زیر هستند:
دوربین مداربسته انالوگ: تصاویر را دریافت کرده و انها به صورت سیگنالهای آنالوگ به خروجی می فرستد.
دستگاه DVR: تصاویر را از دوربین دریافت کرده آنها به صورت دیجیتال در آورده و امکان نمایش، ضبط و تغییرات دیجیتال بر روی آنها را فراهم می کند.
کابل کواکسیال RG59: وظیفه انتقال سیگنالهای آنالوگ تصویر از دوربین به DVR را بر عهده دارد.


  • فرهاد بنی انسان
  • ۰
  • ۰

قیمت دوربین مداربسته

فرادید اولین و بزرگترین وارد کننده و تامین کننده محصولات دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی با گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.

برای اطلاع از قیمت دوربین مدار بسته hdcvi داهوا با ما در تماس باشید.

66343648 - 09360544842



فروشگاه فرادید عرضه کننده دوربین مداربسته hdcvi داهوا در ایران می باشد.

لیست قیمت تعدادی از دوربین مداربسته hdcvi داهوا

نام کالا

قیمت (تومان)

دوربین مداربسته HDCVI داهوا Dahua HAC-HFW2220RP-ZIRE6

533,000

دوربین مداربسته HDCVI داهوا Dahua HAC-HFW2220EP

304,000

دوربین مداربسته HDCVI داهوا Dahua HAC-HFW1220RPVF- IRE6

351,000

دوربین مداربسته HDCVI داهوا Dahua HAC-HFW1100RP-VF

208,000

دوربین مداربسته HDCVI داهوا Dahua HAC-HFW1200BP

208,000

دوربین مداربسته HDCVI داهوا Dahua HAC-HFW1200SP192

192,000

دوربین مداربسته HDCVI داهوا Dahua HAC-HFW1200RMP Metal Case

156,000

دوربین مداربسته HDCVI داهوا Dahua HAC-HFW1200RP

150,000

دوربین مداربسته HDCVI داهوا Dahua HAC-HDBW2220RPZ

572,000

 

 

 

 

 

  • فرهاد بنی انسان