بک لینک

  • ۰
  • ۰

گوسفند زنده

دام زنده برای قربانی کردن در بیشتر مراسمات استفاده می شود . اکثر مردم از گوسفند زنده بیشتر از بقیه دام ها برای قربانی کردن استفاده می کنند. 

در مورد گوسفندان ابتدا از گوشت آن استفاده میشد اما حال شاهد استفاده از پشم و سایر اجزای آن هستیم. از پشم آن برای ساختن پوشاک و ... استفاده می گردد در واقع پشم گوسفند به الیاف حیوانی گفته می شود.

زبان و مغز این حیوان ، چرب‌تر از سایر قسمت‌ها بوده و افرادی که دچار نقرس هستند، استفاده از این مواد غذایی، اسید اوریک آنها را افزایش داده و سبب بروز مشکلات برایشان می‌شود.

پاچه گوسفند علی‌رغم دیرهضم بودن خواص مفیدی بر روی مفاصل دارد، ولی بناگوش و چشم گوسفند سرشار از چربی‌های اشباع‌شده بوده و مصرف آن توصیه نمی‌شود. همچنین زبان،‌دل، جگر و قلوه گوسفند حاوی کلسترول بالایی است.

در صورت استفاده از کله پاچه توصیه می‌شود این ماده غذایی در منزل تهیه شود؛ چراکه اغلب مواقع فروشنده‌ها برای خوشمزه‌تر شدن این ماده غذایی روغن به آن اضافه کرده و در این صورت عواقب جبران‌ناپذیری را می‌تواند مصرف کله پاچه بر روی بدن داشته باشد.

مرکز دام زنده کوهستان , عرضه کننده انواع دام در تهران می باشد که دام مورد نیاز شما را در اسرع وقت در محل مورد نظر تحویل می دهد.


 

  • ۹۶/۱۰/۱۲
  • فرهاد بنی انسان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی