بک لینک

  • ۰
  • ۰

مصالح ساختمانی، عبارت است از موادی که برای ساخت‌وساز استفاده می‌شوند. بسیاری از موادی که به صورت طبیعی ایجاد می‌شوند (مانند رس، ماسه، چوب، سنگ و حتی شاخ و برگ‌های کوچک)، برای ساختن یک ساختمان کاربرد دارند. به غیر از مواد و مصالح طبیعی، برخی از مواد ساخته شده توسط انسان نیز به صورت ترکیبی، در ساخت‌وساز استفاده می‌شوند. در بسیاری از کشورها، تولید مصالح ساختمانی به صورت یک صنعت درآمده‌است. علاوه بر این، استفاده از این مصالح، مشاغل و پیشه‌های زیادی، همانند نجاری، لوله‌کشی، سقف‌سازی و عایق‌کاری را به وجود آورده‌است. این گونه از پیشه‌ها، کار تزیین و زیبایی ساختمان‌ها و خانه‌ها را برعهده دارند.

از دیر باز مهندسین ساختمان ومعماران در پی دست یافتن به دیواری گچی با تمامی مشخصات عملکردی و با حداکثرکارایی در جهت سبک سازی ساختمان، ضد زلزله و دوام و پایداری بوده اند . 

 ویژگی ها و مزایادیوارگچی:

سبکی ، نصب سریع و آسان ، صرفه اقتصادی ،  افزایش سطح مفید ، سهولت لوله گذاری  و جا سازی کلید و پریز از مزایای این محصول می باشد.

ارزان ترین مصالح: با درنظر گرفتن کلیه هزینه ها تا مرحله " آماده برای نقاشی" شامل قیمت مصالح- حمل – ملات ماسه و سیمان و گچ- مصالح و دستمزد گچ وخاک و گچ- بنای نصاب و کارگر- قیمت هر مترمربع دیوار چیده شده به وسیله پانل های گچی  بین 48% تا 54% از دیگر محصولات مشابه ارزانتر می باشد


 

  • ۹۶/۱۰/۱۶
  • فرهاد بنی انسان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی