بک لینک

  • ۰
  • ۰

درب اتاق درب هایی با ارتفاع حدود ۹۰/۱ الی ۰۰/۲ متر که جنس آن از انواع چوب و روکش های مصنوعی همانند ABS – HDF – MDF – PVC می تواند ساخته شود.

درب های ساختمانی به انواع درب حیاطی ، ورودی و داخلی اطلاق می گردد که درب های حیاطی عمدتا به صورت فلزی و درب های ورودی و داخلی ار جنس چوب های طبیعی و مصنوعی می باشد.

درب های MDF به صورت خام و یا روکش دار می باشد که در بیشتر موارد در داخل ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع دربها قابلیت cnc شدن را دارا می باشد و در بسیاری موارد از روکش های طبیعی جهت زیبایی درب استفاده می گردد که با مبلغی پایین تر از تمام چوب را ارائه می دهد و از پیچیدگی و تاب خوردن درب هم کاسته می شود.

اغلب درب های ورودی از جنس چوب روس، ملچ و راش می باشد که عمدتا به دلیل عریض بودن در به صورت ۲ یا ۱٫۵ لنگه ساخته و یا با پهنای حداکثر ۱٫۱۰ به صورت تک لنگه ساخته می شود. این ها عموما درب هایی هستند که میتوان از ان ها در پروژه هایی که به صورت مشارکت در ساخت هستند نیز استفاده کرد. چرا که کاملا مطابق با درخواست مشتریان به صورت سفارشی ساخته می شوند.

درب ضدسرقت معمولاً این نوع درب‌ها دارای اسکلت فلزی قوی شامل دو لایه روکش فلزی از جنس نورد سرد به ضخامت یک میلیمتر با رنگ و طرح چوب طبیعی با لایه پلی یوروتان میانی می‌باشند. چهار چوب این دربها نیز پیش ساخته بوده و از ورق به ضخامت یک و نیم میلیمتر و عرض هفت سانتیمتر با پایه مقاوم ضد زنگ از جنس استینلس استیل ساخته می‌شود. این نوع درب‌ها با قفل شدن در چهارچوب باعث ایجاد امنیت بالا شده و این مزیت بسیار خوبی نسبت به درب‌های معمولی می‌باشد.

 در ب  ضد آب هر چه قابلیت ضد آب و  ضد بخار بودن درب ها بیشتر باشد مقاومت آن ها بیشتر می شود.

دربهای ورودی اولین تصویری هستند که میهمان یا خود شما از خانه تان می بینید پس انتخاب طرح و مدل شیک برای درب ساختمان نیاز به سلیقه و ایده های جدید دارد.به همین دلیل از درب های لوکس استفاده میکنند تا زیبایی خانه را دو چندان کند .

  • ۹۶/۱۱/۲۸
  • فرهاد بنی انسان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی